anecdote / anekdot(6)

A wide one murmured,
"I'm in daydream of my dominant reign,
people all smile for me, rejoice in my smile...
even when it's NO merit for them...
My smile is everything..."

NO WAY!
STOP THAT POTTY WIDE FANCY!

(日本語訳はコメント欄に)

コメント

  1. ある的はずれな人が言いました。

    「私は自分の専制君主国、オレ様帝国を夢見て陶酔している。
    民衆は全員、俺様の笑顔を喜んでくれる...
    たとえ、それが民衆には何の得にならない場合も...
    オレ様の笑顔が全て...」

    ありえないっ!
    あの狂ったカン違い権力者を止めろ!

    返信削除

コメントを投稿

このブログの人気の投稿

anecdote / anekdot(26)

anecdote / anekdot(25)

Who's quote?(9)