anecdote / anekdot(7)

Even I Could
with NO Friend


A wide one said,
"I'm disadvantaged, underprivileged,
I suffered such a hard time so far,
all through my life...

So people, children!
Struggle for the sake of my smile!
Accept hardship with NO complain!"

NO WAY!
STOP THAT POTTY WIDE FANCY!
It's the way, they all escaped!
(日本語訳はコメント欄に)

コメント



  1. ある的はずれな人が言いました。

    「私は恵まれていなくて、優遇されず、
    ずっと苦労してきました、
    これまでの人生ずっと...

    だから皆さん!
    私の笑顔のために苦労しろ!
    全く文句を言わず苦労を受け入れろ!」

    ありえないっ!
    あの狂ったカン違いを止めろ!
    皆が逃げ出したのも当然です!

    返信削除

コメントを投稿

このブログの人気の投稿

anecdote / anekdot(26)

anecdote / anekdot(25)

Who's quote?(9)