anecdote / anekdot(9)

A wide one murmured,
"I hear many people dislike me,
they say I'm squeamish..."

Then a cool one said, "Since I have NEVER been disliked,
I cannot see what you say."

And another cool one said,
"Since I'm NO squeamish,
I cannot see what you say."

コメント

  1. ある的はずれな人が言いました。
    「皆が私のことを嫌いって聞きます。
    皆が私のことウザいって言います...」

    すると、あるクールな人が言いました。
    「私は嫌われたことが全くないので、
    あなたの言うことが、わかりません。

    そして、また別のクールな人が言いました。
    「私は全くウザくないので、
    あなたの言うことが、わかりません。」

    返信削除

コメントを投稿

このブログの人気の投稿

anecdote / anekdot(26)

anecdote / anekdot(25)

Who's quote?(9)