Couldn't dare say(2)

Last night I couldn't say,

"It's rather annoying,
if he/she approaches me friendly,whom
I feel squeamish."

But some will say it's fine,
in case it leads to profit or merit.
...To me, that's impossible.

Which Type are you?

(日本語訳はコメント欄に)

コメント

  1. 昨夜、私は言えませんでした。
    「ああいう人、私にとって疎ましい人に
    親しげに近寄られても、かえって迷惑よね」

    ですが、それはよいと言う人もいます、
    利益や得になる場合は。
    私には無理、よいと思えません。

    あなたはどちらのタイプですか?

    返信削除

コメントを投稿

このブログの人気の投稿

anecdote / anekdot(26)

anecdote / anekdot(25)

Who's quote?(9)